Voor al uw vragen
Servicedesk
ICT Concept ontzorgt honderden juristen en mkb-bedrijven met veilige en bedrijfszekere ICT-oplossingen. Om ervoor te zorgen dat uw ICT up to date blijft, continu beschikbaar is en eventuele problemen snel worden opgelost, staat de Servicedesk afdeling voor u klaar.
Het telefoonnummer van de Servicedesk:
Het emailadres van de Servicedesk:
Maak kennis met de Servicedesk
SLA overeenkomsten ICT Concept
ICT Concept heeft een Servicedesk die bereikbaar is op werkdagen van 7:30 tot 18:00 uur. Deze service kan middels 3 verschillende SLA-overeenkomsten worden uitgebreid:
Gold SLA:
Bereikbaarheid op werkdagen van 7:30 tot 22:00 uur.
Platinum SLA:
Bereikbaarheid 7 dagen in de week van 7:30 uur tot 22:00 uur.
Platinum Plus SLA:
Bereikbaarheid 7 dagen in de week van 0:00 uur tot 24:00 uur.
Buiten kantooruren wordt u te woord gestaan door mensen van ons Call Center die rechtstreeks onze technici van dienst inschakelen om u van dienst te zijn.
24/7 ondersteuning voor Cloud werken
Voor Cloud Support neemt u contact met ons op via:
Ook buiten kantooruren zijn wij (uitsluitend voor service m.b.t. Cloud diensten [voormalig SSHNED]) bereikbaar via dit telefoonnummer.
Buiten kantooruren wordt u te woord gestaan door mensen van ons Call Center die rechtstreeks onze technici van dienst inschakelen om u van dienst te zijn.
Wij staan u graag te woord!
Remote Support ICT Concept
Voor Remote Support kunt u op telefonisch aangeven van onze Servicedesk medewerker op één van de onderstaande links klikken:
- Microsoft clients: http://help.ict-concept.nl
- Apple clients: http://helpmac.ict-concept.nl
Andere belangrijke downloads
Onderhoudswerkzaamheden en mededelingen
Via de Servicedesk nieuwsflash pagina wordt u op de hoogte gehouden van de actuele werkzaamheden en storing en de status.