Voor al uw vragen

Servicedesk

ICT Concept ontzorgt honderden juristen en mkb-bedrijven met veilige en bedrijfszekere ICT-oplossingen. Om ervoor te zorgen dat uw ICT up to date blijft, continu beschikbaar is en eventuele problemen snel worden opgelost, staat de Servicedesk afdeling voor u klaar.

Het telefoonnummer van de Servicedesk:

Bel naar: 088 002 84 81 (op werkdagen van 7:30 tot 18:00 uur)

Het emailadres van de Servicedesk:

Mail naar: servicedesk@ict-concept.nl 

Maak kennis met de Servicedesk

SLA overeenkomsten ICT Concept

ICT Concept heeft een Servicedesk die bereikbaar is op werkdagen van 7:30 tot 18:00 uur. Deze service kan middels 3 verschillende SLA-overeenkomsten worden uitgebreid:

Gold SLA:
Bereikbaarheid op werkdagen van 7:30 tot 22:00 uur.
Platinum SLA:
Bereikbaarheid 7 dagen in de week van 7:30 uur tot 22:00 uur.
Platinum Plus SLA:
Bereikbaarheid 7 dagen in de week van 0:00 uur tot 24:00 uur.

Buiten kantooruren wordt u te woord gestaan door mensen van ons Call Center die rechtstreeks onze technici van dienst inschakelen om u van dienst te zijn.

24/7 ondersteuning voor Cloud werken

Voor Cloud Support neemt u contact met ons op via:

088 002 8423

Ook buiten kantooruren zijn wij (uitsluitend voor service m.b.t. Cloud diensten [voormalig SSHNED]) bereikbaar via dit telefoonnummer.

Buiten kantooruren wordt u te woord gestaan door mensen van ons Call Center die rechtstreeks onze technici van dienst inschakelen om u van dienst te zijn.

Wij staan u graag te woord!

Remote Support ICT Concept

Voor Remote Support kunt u op telefonisch aangeven van onze Servicedesk medewerker op één van de onderstaande links klikken:

Andere belangrijke downloads

Onderhoudswerkzaamheden en mededelingen

Via de Servicedesk nieuwsflash pagina wordt u op de hoogte gehouden van de actuele werkzaamheden en storing en de status.