Back to the office - Whitepaper
Een succesvolle transitie van enkel werken op kantoor, naar werken vanuit huis én kantoor
Het combineren van afwisselend werken op kantoor en thuis vraagt bijzondere aandacht voor de inrichting van de werkplekken, de beveiliging en de tools die u uw mederwerkers ter beschikking stelt om aan de slag te kunnen. En zijn uw internetverbinding en vergaderruimtes bijvoorbeeld wel voorbereid op de nieuwe manier van videovergaderen met Microsoft Teams? Kortom: hoe passen we het kantoor aan op het nieuwe tijd- en plaatsonafhankelijke werken zonder afbreuk te doen aan de productiviteit en cultuur van het kantoor? U leest het allemaal in het whitepaper: Back to the office.
Niks vergeten? Gebruik de handige checklist!
Het whitepaper bevat een handige digitale checklist met 20 aandachtspunten voor het optimaal inrichten van uw thuis- en kantoorwerkplekken. Zo kunt u makkelijk aanvinken wat u al geregeld heeft, en wat u nog moet regelen.
Advies nodig over uw terugtocht naar kantoor? Download het whitepaper
Mogelijk heeft u de afgelopen maanden al geëxperimenteerd met werken op kantoor, maar is het nu tijd om hier weer structureel vorm aan te geven. Neem contact met ons op voor vrijblijvend advies en download het whitepaper via onderstaand formulier.